Futbol A Takımımız, Spor Toto Süper Lig’de Bitexen Giresunspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını, bugün BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla tamamladı.
Basına kapalı idman, yaklaşık 1 saat sürdü.Teknik Direktörümüz Valérien Ismaël’in yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Aktivasyon, koşu ve pas çalışmalarıyla başlayan idman, çift kale taktik maçıyla sona erdi.
Siyah-beyazlılarımız, Spor Toto Süper Lig’in 9. haftasında deplasmanda Bitexen Giresunspor ile oynayacağı maç için bugün saat 17.30’da Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan özel bir uçakla Giresun’a gidecek.

