HABERLER

07.10.2022

FUTBOL

Futbol A Takımımız Giresun’a Gitti

Beşiktaşımız, Spor Toto Süper Lig’in 9. haftasında, yarın (8 Ekim) saat 20.00’de Giresun Çotanak Spor Kompleksi’nde Bitexen Giresunspor ile karşılaşacak.

Siyah-beyazlılarımız, deplasmandaki Bitexen Giresunspor maçı için Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan özel bir uçakla Giresun’a hareket etti.

Asbaşkanımız Emre Kocadağ, Dernekler ve Sosyal Tesislerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Ali Bayrak, Vodafone Park Stadyumu ve Taraftar İlişkilerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Bilgihan Sürmen, Kartal Yuvası ve Yerel Yönetim İlişkilerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Umut Şenol ile Voleybol Şube, Proje ve İş Geliştirmeden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Melih Arslan, takımımızla birlikte Giresun’a gittiler.