Beşiktaşımız, Spor Toto Süper Lig’de Bitexen Giresunspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını, bu sabah BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Basına kapalı idman, yaklaşık 1 saat 15 dakika sürdü.Teknik Direktörümüz Valérien Ismaël’in yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Aktivasyon, koşu ve pas çalışmalarıyla başlayan idman, taktik çalışmayla sona erdi.
Siyah-beyazlılarımız, Bitexen Giresunspor maçı hazırlıklarını, yarın (7 Ekim) saat 14.00'te yapacağı antrenmanla tamamlayacak, ardından saat 17.30'da Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan özel bir uçakla Giresun'a giderek kampa girecek.

