Siyah-beyazlılarımız maça; Fatma Şahin, Kevser Kartal, Sibel Duman, Esra Erol, Zeynep Gamze Koçer, Gizem Gönültaş, Seda Nur İncik, Berivan İçen, Sevgi Çınar, Beyza Kara ve Başak Gündoğdu ilk on biriyle başladı. Müsabakanın ilk yarısını 1-1 eşitlikle geçen Beşiktaş Vodafone Takımımız, sahadan 2-2 berabere ayrıldı. Ekibimizin gollerini Esra Manya ile Sibel Duman kaydettiler.
Siyah-beyazlılarımız, ligin ilk haftasında deplasmanda Altay ile karşılaştı ve sahadan 6-0 galip ayrıldı.
23 Ekim Pazar günü Beşiktaş Belediyesi İsmet İnönü Stadı’nda oynanacak maç saat 12.00’de başlayacak.
Beşiktaş Vodafone Takımımız, Kadın Futbol Süper Ligi’nin ikinci haftasında Hakkarigücü Spor ile karşılaşacak.
Beşiktaş Belediyesi İsmet İnönü Stadı
23 EKİM 2022 12.00