FENERBAHÇE - BEŞİKTAŞ

27 ŞUBAT 2022 12.00

FENERBAHÇE

2
1

BEŞİKTAŞ

MAÇ DETAYI

Beyberbeyi 75. Yıl Stadı’nda oynanan karşılaşmayı, Başkanımız Ahmet Nur Çebi ve eşi Berna Çebi tribünden takip etti. Takımımız maça; Fatma Şahin, Didem Karagenç, Giovanna Santos, Çiğdem Belci, Seda Nur İncik, Zeynep Gamze Koçer, Gizem Gönültaş, Mariana Santos, Yağmur Uraz, Berna Yeniçeri ve Elif Keskin ile başladı. Siyah-beyazlılarımız, ilk yarısını 2-0 geride geçtiği maçtan 2-1 mağlup ayrıldı. Takımımızın golünü Zeynep Kerimoğlu kaydetti.

Ligde son olarak Kocaeli Bayan SK’yı 6-0 mağlup eden ekibimiz, ligin ilk yarısında Fenerbahçe ile oynadığı maçtan 2-1 galip ayrılmıştı.

Ligde oynadığı on maçtan da galibiyetle ayrılan siyah-beyazlılarımız, namağlup unvanıyla ligin zirvesinde yer alıyor.

Beşiktaş Vodafone Takımımız, Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi’nin 12. haftasında, 27 Şubat Pazar günü saat 12.00’de Beyberbeyi 75. Yıl Stadı’nda Fenerbahçe ile karşılaşacak.

MAÇIN KÜNYESİ

YER

Beylerbeyi 75. Yıl Stadı

TARİH

27 ŞUBAT 2022 12.00