HABERLER

22.12.2022

FUTBOL

Cenk Tosun: “4-2’den daha fazla atabilirdik”

“Boş yere kendimizi yorduk. İkinci yarı oynadığımız oyunu ilk yarıda oynasaydık işi bitirebilirdik. Şanlıurfaspor’u kutluyorum, korkusuzca geldiler bizimle oynadılar. İlk 20-25 dakika bize yakışmayan bir oyun oynadık. Sonra toparladık. İlk yarı pozisyonlara girdik, değerlendiremedik. Devre arasında, kenetlendik bu maçı çevirebileceğimizi biliyordum, hoca da böyle bir konuşma yaptı. İkinci yarıya güzel başladık, güzel goller bulduk. 4-2’den sonra belki daha fazla atabilirdik. Ama önemli olan son 16’ya kalmaktı. Tabii yorulduk. Ama önemli bir lig maçımız var pazar günü. Bay’a kadar 2 maçtan 6 puan çıkarmak istiyoruz.”