HABERLER

22.12.2022

FUTBOL

Wout Weghorst: “Boşluklar bulduk, gol attık”

“İki kez geri dönüş oldu. 4-2 kötü bir sonuç değil, keşke dünya kupasında da olsaydı ama yapacak bir şey yok. Taktiksel değişiklik gerekliydi, 2-0 gerideydik çünkü. Bir risk almak söz konusuydu, gol atmak için daha fazlasını yapmamız gerekiyordu. Bu ön alan baskısı, başından beri iyiydi ama doğru tempo ile herkes yaptığında, ikinci yarı ne kadar daha iyi olduğunu gördük. Boşluklar bulduk, gol attık. Bugün bunu yapabildik, yapabildiğimiz için de mutluyuz.”