Amatör Şubeler ve Süleyman Seba Tesislerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Seyit Ateş, Vodafone Park’ta, Jimnastik Küçükler Türkiye Şampiyonası’nın ikinci etabında üçüncü olan Jimnastik Takımımızın sporcularıyla bir araya geldi. Buluşmada, Jimnastik Şube Sorumlumuz Yavuz Türker de yer aldı.
Ateş, sıcak bir ortamda geçen buluşmada sporcularımıza başarılar dilerken, sporcularımız da üçüncülük kupasını Ateş’e takdim ettiler.
HABERLER
09.11.2022
GÜNCEL HABERLER
Yönetim Kurulu Üyemiz Seyit Ateş, Jimnastik Takımımızın Sporcularıyla Buluştu
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

