Beykoz Üniversitesi’nin ev sahipliğinde, İtibar Akademisi’nin bu yıl dördüncüsünü gerçekleştirdiği Ekonomiye Fayda Endeksi araştırması sonuçlanırken, ödüller Beykoz Üniversitesi Kavacık Yerleşkesi Konferans Salonu’nda düzenlenen törenle sahiplerini buldu.
Kulübümüz, İtibar Akademisi’nin gerçekleştirdiği Ekonomiye Fayda Endeksi araştırmalarının sonuçlarına göre iki yıl üst üste ‘Sembol Marka Ödülü’nün sahibi oldu.
Beşiktaşımızın kazandığı ‘Sembol Marka Ödülü’nü, Kulübümüzü temsilen Amatör Şubeler ve Süleyman Seba Tesislerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Seyit Ateş aldı.
HABERLER
09.11.2022
GÜNCEL HABERLER
Sembol Marka Ödülü’nün Sahibi Beşiktaş
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

