HABERLER

06.02.2022

FUTBOL

Güven Yalçın: “Çok çalıştık ama olmadı”

"Bir puandan ötürü mutlu değiliz. Kazanmak istiyorduk. Coşkulu taraftarın önünde kazanmak isterdik. Taraftarlarımıza teşekkür ediyoruz. Maalesef top girmedi. Çok çalıştık, çabaladık ama olmadı. Özel çalışmaları hepimiz yapıyoruz. Hepimiz oynamak istiyoruz. Hocanın kararına saygı duyuyoruz. Kim oynarsa elinden geleni yapıyor. Her zaman yaptığım gibi kendimi yüzde yüz veriyorum.”