HABERLER

06.02.2022

FUTBOL

Ersin Destanoğlu: “Elimizden geleni yapıyoruz”

“Kendi oyunumun üzerine koymaya çalışıyorum, eksiklerimi kapatma yönünde çalışmalarımı gerçekleştirip sahaya yansıtmaya çalışıyorum. Şu an bu ligde oyuncu olsun kaleci olsun zaman geçirmeyen yok. Ben yapınca hemen uyarılıyorum. Başka kaleciler yapınca 90'da uyarılıyor. 90'da uyarıp kart göstersen bir anlam ifade etmiyor. Ben 30'da uyarılıyorum ve 70 dakika kart görmenin korkusunu yaşıyorum. Ben 30'da diğerleri niye 90'da uyarılıyor? Benim anlatmak istediğim konu bu. Daha dikkatli olunmasını rica ediyorum. Kime ne yapıyorlarsa bana da öyle davransınlar. Sadece Abdulkadir Bitigen hoca üstünden söylemek istemiyorum. Her maç karşılaşıyoruz. Maçı kazanmamız için gol atmamız lazım. Elimizden geleni yapıyoruz.”