U-19 Akademi Takımımız, U-19 Gelişim Ligi’nin dördüncü haftasında deplasmanda karşılaştığı Aytemiz Alanyaspor’u 4-0 mağlup etti.
Müsabakayı, Futbol Akademisi Gençlik Gelişim Teknik Sorumlumuz Mehmet Ekşi de takip etti.Alanya Konaklı İlçe Stadı’nda oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Emre Bilgin, Burak Selver Yıldız, Emre Aydemir, Okan Ağrap, Serkan Emrecan Terzi, Berkay Vardar, Emirhan İlkhan, Demir Ege Tıknaz, Necati Bilgiç, Emirhan Delibaş ve Koray Yağcı ile başladı.
Maç boyunca üstün bir performans sergileyen ekibimiz, ilk yarısını 2-0 önde geçtiği maçtan 4-0 galip ayrıldı.
Takımımızın gollerini; Emirhan Delibaş, Burak Server Yıldız, Cemal Azad Demir ve Semih Kılıçsoy kaydetti.

