U-17 Akademi Takımımız, U-17 Elit Ligi’nin ikinci haftasında karşılaştığı İstanbulspor’u 6-1 mağlup etti.
BJK Hakkı Yeten Tesisleri’nde oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Emir Yaşar, Arda Efe Akkurt, Emirhan Kişecüklü, Baran Kalkavan, Efecan Mete, Berkay Kençtemur, Mustafa Sarıgözoğlu, Abdülmecid Dönmez, Sercan Kaya, Muhammed Eren ve Alper Özdemir ile başladı.Müsabakanın ilk yarısını 3-1 önde geçen ekibimiz, sahadan 6-1 galip ayrıldı.
Takımımızın gollerini Mustafa Sarıgözoğlu (2), Berkay Kençtemur, Muhammed Eren (2) ve Abdülmecid Dönmez kaydetti.

