Beşiktaş Vodafone Kadın Futbol Takımımız, hazırlık maçında karşılaştığı ALG Spor'a 4-1 mağlup oldu.
Gaziantep Kalyon Stadı’nda oynanan karşılaşmaya takımımız; Fatma, Didem, Berna, Giovanna, Esra, Elif, Seda, Gizem, Mariana, Zeynep Gamze ve Yağmur ile başladı.Yüksek tempoda oynanan ilk yarıyı takımımız 0-1 önde kapattı. İkinci yarıda tutuk bir futbol sergileyen ekibimiz, karşılaşmadan 4-1 mağlup ayrıldı. Takımımızın tek golünü Yağmur Uraz kaydetti.
Karşılaşma öncesi Gazişehir Kadın Taraftarlar Derneği takımımıza yeni sezon için başarılar dileyip çiçek takdim etti.

