U-17 Akademi Takımımız, U-17 Elit Ligi’nin ilk haftasında deplasmanda karşılaştığı Tuzlaspor ile 2-2 berabere kaldı.
Tuzla Belediyesi Orhanlı Stadı’nda oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Emir Yaşar, Arda Efe Akkurt, Turgut Arda Görmüş, Efecan Mete, Emirhan Kişecüklü, Berkay Kençtemur, Alper Özdemir, Fahri Kerem Ay, Muhammed Eren, Abdülmecid Dönmez ve Mustafa Sarıgözoğlu ile başladı.Müsabakanın ilk yarısını 1-0 geride geçen ekibimiz, sahadan 2-2 eşitlikle ayrıldı.
Takımımızın gollerini Berkay Kençtemur ve Onur Uğurlu kaydetti.

