HABERLER

Beşiktaş'ın Menfaati İçin Korsan Ürün Alma, Aldırma!

2015-16 sezonunda büyük taraftarımızın desteğiyle büyük işler başardık...

Yeni yuvamız Vodafone Arena'yı açtık...

Şampiyon Kartal Yazdırdık...

Kartal Yuvası mağazalarımızı büyüttük, gelirleri rekor seviyeye çıkarttık...

Büyük sponsorluk anlaşmalarıyla kulübümüzün marka değerini çok yukarıya taşıdık...

Ve daha birçok başarıyı büyük taraftarımızın desteğiyle yaptık...

Yeni bir sezon başlıyor...

2016-17 sezonunda hem Lig hem Türkiye Kupası hem de Şampiyonlar Ligi'nde büyük bir mücadele sergileyeceğiz...

Bu yarışta zirveye tırmanmanın yolu hep birlikte tek bir vücut olarak hareket etmekten geçiyor...

Daima desteğini sergileyen, örgütlenerek kampanyalar yapan, lisanslı ürünlerimize yoğun ilgi göstererek her zaman büyüklüğünü sergileyen taraftarımızın Beşiktaşımızı sahiplenmesi en büyük gücümüzdür...

Kulübümüzün en önemli gelir kaynağı olan büyük taraftarımızdan korsan ürünle mücadelemizde de destek bekliyoruz.

Sloganımız: "Korsan Ürün Alma, Aldırma!"

3 hukuk bürosu ile birlikte Türkiye çapında korsan ürüne karşı kararlı bir mücadele sergiliyoruz. Her ihbarı değerlendirip sonuç alıyoruz...

Emniyet yetkilileri ve özellikle semtimizde Beşiktaş Belediyesi ile birlikte hareket ederek korsan ürüne karşı son 3 maçımızda mücadelemizi yeterli olamasa bile verdik. 2016-2017 sezonunun başlaması ile birlikte yine Emniyet ve Beşiktaş Belediyesi ile birlikte ortak çalışma yapmaya kararlılıkla devam edeceğiz.

Tüm çalışmalarımıza karşın, yasal boşluklardan faydalanan ve geniş bir dağıtım ağına sahip olan korsan ürün üreticileri ile mücadelede istenilen başarıya ulaşmak için, büyük taraftarımızın desteğine ihtiyaç duyuyoruz...

Harcadığınız her kuruşun Beşiktaş'ın menfaatine hizmet etmesini sağlamak arzusundayız ve bunun için 'Korsan ürün alma, aldırma" sloganımızı tüm Beşiktaşlılar'ın sahip çıkmasını bekliyoruz.

Lisanslı ürün yelpazemizde farklı fiyat segmentlerinde üretilen lisanslı ürünlerle, korsan ürüne geçit vermeyecek şekilde her taraftarımızın alım gücüne yönelik çözümler sunuyoruz ve bu çeşitleri artırarak yeni çözümler sunmaya devam edeceğiz.

Bu doğrultuda büyük taraftarımızın 2016-17 sezonunda kulübümüze yapabileceği en önemli katkılardan birisi de 'korsan ürün' ile mücadelede destek sağlamasıdır.

Telefon ile, e-posta ile veya internet yoluyla bize korsan ürün ihbarı yapabilirsiniz.

İnternet üzerinden form doldurarak ihbar için:

Telefon ile ihbar için:
0212 709 19 03

e-Posta ile ihbar için:
info@kartalyuvasi.com.tr

Haydi Beşiktaşlı!

Korsan Ürün Alma, Aldırma!

Kulübümüze destek için ihbarda bulun, mücadelemize sen de destek ol!