HABERLER
01.10.2015
FUTBOL
Şenol Güneş: ‘Oyuncularıma emekleri için teşekkür ediyorum’
“Sert oynayabileceğimizi gördük ve yaptık İkinci yarı hücumda bazı toplarda pas tercihi iyi olsaydı galip olabilirdik. Oyuncularıma emekleri için teşekkür ediyorum. Derslik bir maç oldu. Rüzgar aleyhimizeyken daha iyi oynadık. Oyuncularımın fizik olarak sıkıntısı yok. Necip’i kötü olduğundan değil, oyun anlayışında değişikliğe gittiğimden çıkardım. Oyuncularımın daha üst seviyelere çıkması lazım. Buna daha zaman var. Veli’nin sakatlığı vardı. En az 15 gün sonra normal antrenmanlara katılabilir. Velisiz de oynamalıyız. İsmail de olumluydu. İlk yarıda takım olarak bocaladık.”
Diğer Haberler
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00

