Teknik Direktörümüz Slaven Bilic, UEFA Avrupa Ligi 2. turunda Liverpool eşleşmesini değerlendirdi.
Teknik Direktörümüz Slaven Bilic, "Biraz şanssız bir kura oldu çünkü grubumuzu lider bitiridikten sonra daha kolay bir rakiple eşleşmek isterdik. UEFA Avrupa Ligi'nin bu aşamasında kolay takım yok, ama Liverpool ve birkaç takım, eşleşmeyi istemediğimiz takımlardandı. Çok mutlu değiliz ama çok iyi iki tane maç oynayacağız. Bu maçları dört gözle beklediğimizi söyleyebilirim. Liverpool, İngiltere ve futbol dünyasının en büyük kulüplerinden biri. Şu ana dek İngiltere'den Arsenal ve Tottenham gibi yine büyük takımlarla oynadık. Bu maçlarda rakiplerimize karşı çok iyi mücadele etmiştik. Arsenal ile oynadığımız İki maçta da çok şanssızdık. Tottenham maçlarında da hem içerde hem de dışarda iyi oynadık. Kendimize güveniyoruz. Eğer Şubat ayında, şu anki formumuzu sürdürebilirsek turu geçeceğimize inanıyoruz" ifadelerini kullandı.HABERLER
15.12.2014
FUTBOL
Slaven Bilic:'Turu geçeceğimize inanıyoruz'
Diğer Haberler
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00
- Futbol A Takımımızın Programı Hakkında Bilgilendirme 06.06.2026 23.23.00
- Teknik Direktörümüz Vincenzo Italiano İçin İmza Töreni Düzenlendi 06.06.2026 16.16.00

