Teknik Direktörümüz Samet Aybaba, Kayserispor maçından sonra şunları söyledi:
“Çok pozisyona girdik, şut çekmezseniz gol atamazsınız. Beşiktaş iyi organize olup kadroyu güçlendirdiği zaman her sene şampiyon olmak ister. Kısıtlı kadroyla mücadele ediyorsa bulunduğu yere saygı gösterir. Beşiktaş’ın hedefi her zaman şampiyonluktur. Eksiklerimiz, sakatlarımız, hatalarımız oldu. Oyuncularımı tebrik ediyorum. Uzun süre 14 kişilik kadroyla oynadık. Destek verenlere teşekkür ediyorum. Oyuncularım iyi bir sezon geçirdi kendilerini geliştirdiler. Fedakarlık yaparak oynayan oyuncularımı kutluyorum.”HABERLER
19.05.2013
FUTBOL
Samet Aybaba’nın Açıklaması
Diğer Haberler
- VIP Tribün Kombine Genel Satış Dönemi Hakkında Bilgilendirme 24.06.2026 10.00.00
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00

