Lütfen telefonunuzu dik konuma çeviriniz.
RESMİ INTERNET PLATFORMU

MENÜ ENGLISH

SİTELER

Seçiniz bjk.com.tr kartalyuvasi.com.tr kartalyuvasi.eu

FACEBOOK

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş eSports Kartal Yuvası

X

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Kurumsal Beşiktaş İngilizce Beşiktaş Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş Taekwondo Beşiktaş eSports Kartal Yuvası BJK Dijital Beşiktaş JK Dergisi BJK SuperApp

INSTAGRAM

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Global Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş eSports Beşiktaş JK Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Akademi Beşiktaş JK Spor Okulları Kartal Yuvası Beşiktaş JK Müzesi BJK SuperApp BJK Dijital
BEŞİKTAŞ YOUTUBE BEŞİKTAŞ TIKTOK BEŞİKTAŞ WHATSAPP BEŞİKTAŞ NEXT

FUTBOL - 01.02.2013

Samet Aybaba'nın Açıklaması

Teknik Direktörümüz Samet Aybaba, K.D.Ç. Karabükspor maçının ardından şunları söyledi:

"Oyunu 2-0 öne taşıdık. Rakibimiz 10 kişi kaldıktan sonra rüyanızda bile görseniz inanmazsınız ama çok kötü goller yedik. ikinci golde ayağımızdaki topu kaptırdık. Kötü gününde Fernandes, toparlamaya çalışan Oğuzhan var. Toparlamaya çalışıyor ama gücü o kadar. 2-0 öndeyken en azından böyle bitirmemiz lazımdı. Çok enteresan bir maç oldu. Üzüntülüyüz."

X

Önceki Haber

Beşiktaş:2 K.D.Ç.Karabükspor:2

Sonraki Haber

Almeida'nın Sağlık Durumu