Lütfen telefonunuzu dik konuma çeviriniz.
RESMİ INTERNET PLATFORMU

MENÜ ENGLISH

SİTELER

Seçiniz bjk.com.tr kartalyuvasi.com.tr kartalyuvasi.eu

FACEBOOK

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş eSports Kartal Yuvası

X

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Kurumsal Beşiktaş İngilizce Beşiktaş Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş Taekwondo Beşiktaş eSports Kartal Yuvası BJK Dijital Beşiktaş JK Dergisi BJK SuperApp

INSTAGRAM

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Global Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş eSports Beşiktaş JK Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Akademi Beşiktaş JK Spor Okulları Kartal Yuvası Beşiktaş JK Müzesi BJK SuperApp BJK Dijital
BEŞİKTAŞ YOUTUBE BEŞİKTAŞ TIKTOK BEŞİKTAŞ WHATSAPP BEŞİKTAŞ NEXT

FUTBOL - 27.01.2013

Samet Aybaba’dan Açıklamalar

Teknik Direktörümüz Samet Aybaba, Galatasaray maçının ardından şunları söyledi:

“Çok basit bir gol yiyerek maça başladık. İlerleyen dakikalarda toparlandık ama uzun süre hücum yönünde eksiklikler yaşadık. Galatasaray bizi zorlamadan iki tane çok basit gol buldu. İkinci yarı 15 dakika iyi oynadık golü de bulduk ama bir türlü istediğimiz ritmi yakalayamadık. Rakip takım bizi etkili şekilde baskı altına alamadı. Yazık oldu, bu maçı kaybetmemeliydik. 11 maç aradan sonra mağlup olduk. Orta alan oyuncuları pas trafiğini kuramayınca böyle bir oyun ve skor ortaya çıktı.”

X

Önceki Haber

Galatasaray:2 Beşiktaş:1

Sonraki Haber

K.D.Ç. Karabükspor Maçı Hazırlıkları Başlıyor