Lütfen telefonunuzu dik konuma çeviriniz.
RESMİ INTERNET PLATFORMU

MENÜ ENGLISH

SİTELER

Seçiniz bjk.com.tr kartalyuvasi.com.tr kartalyuvasi.eu

FACEBOOK

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş eSports Kartal Yuvası

X

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Kurumsal Beşiktaş İngilizce Beşiktaş Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş Taekwondo Beşiktaş eSports Kartal Yuvası BJK Dijital Beşiktaş JK Dergisi BJK SuperApp

INSTAGRAM

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Global Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş eSports Beşiktaş JK Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Akademi Beşiktaş JK Spor Okulları Kartal Yuvası Beşiktaş JK Müzesi BJK SuperApp BJK Dijital
BEŞİKTAŞ YOUTUBE BEŞİKTAŞ TIKTOK BEŞİKTAŞ WHATSAPP BEŞİKTAŞ NEXT

FUTBOL - 07.12.2012

Samet Aybaba'nın Açıklamaları

Teknik Direktörümüz Samet Aybaba, Eskişehirspor maçının ardından şunları söyledi:

"Karşılaşmaya çok iyi başladık planladığımız şeyleri uyguladık. Rakibin açık oynayacağını, risk almayı sevdiğini biliyorduk. Kaptığımız toplarla çabuk atağa çıkmayı düşünüyorduk. Bunu ilk yarı çok iyi yaptık. 4 tane yüzde yüz gol pozisyonu kaçırdık. İkinci yarıda da aynı oyunu kurgulamaya başladık. Maçın ilk yarısında 1 tane pozisyon verdik ama ikinci yarı pozisyon vermedik. Penaltı ve 90'da gelen gol. Futbolda var bunlar ama bizim oyuncuların oyunu tutması lazım. Veli, Necip ve Oğuzhan tecrübesi az olan oyuncular. Oyunu bir türlü forse edemiyoruz. Üzücü olan son dakika golü. Oyuncularım çok iyi oynadılar ve mücadele ettiler."

X

Önceki Haber

Beşiktaş:2 Eskişehirspor:2

Sonraki Haber

Antalyaspor Hazırlıkları Başlıyor