HABERLER

14.01.2023

FUTBOL

Teknik Direktörümüz Şenol Güneş’ten Açıklamalar

“Sahaya kazanmak için çıktık. En iyisini yapmalıydık. İyi bir rakibe karşı oynadık. Maça 1-0 geride başladık. İki takım da kazanabilirdi. Önemli olan maçı bırakmamaktı, hiçbir zaman kırılmadık. Deplasmanda kazanamayan takım görüntüsü vardı. Oynayan oyuncular en iyisini yaptılar. Sonradan oyuna girenler galibiyete katkı sağladılar. Deplasmanda kazanmak güzel. Bir oyuncunun hatası sonrası diğer oyuncuların gayret göstermesiyle sonucun nasıl değişebileceğini gördük. Moral açısından iyi oldu. Daha çok işimiz var. Güçlü oynamalıyız ve daha iyi hale gelmeliyiz. Hatalarımız var ama doğrularımız fazla. Rakibi kendi yarı sahasına hapsederek oynamalıyız. Gücümüz, inancımız ve cesaretimiz var, yeter ki sahaya yansıtalım. Josef’in sakatlıktan döndükten sonra savaşması ve ayakta kalması önemliydi. Saiss’in olumlu işler yapması sevindirici. Daha fazla gol pozisyonu üretmeliyiz. Oyuncularımı tebrik ediyorum. Eldeki oyuncuları kullanıyoruz. Oyuncu gelirse çalıştırırız, giden oyuncuya başarılar dileriz.”