Dernekler ve Sosyal Tesislerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Ali Bayrak, Gediz Beşiktaşlılar Derneği’ne gerçekleştirdiği ziyarette dernek başkanı Salih Işık ve dernek üyeleriyle bir araya geldi.
Ali Bayrak, Dernekler Sorumlumuz Emin Biber’in de yer aldığı ziyaretin sonunda Salih Işık ve dernek üyeleriyle hatıra fotoğrafı çektirdi.
HABERLER
13.01.2023
GÜNCEL HABERLER
Yönetim Kurulu Üyemiz Ali Bayrak’tan Gediz Beşiktaşlılar Derneği’ne Ziyaret
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

