HABERLER

29.12.2022

FUTBOL

Welinton Souza: “İyi bir galibiyet aldık”

“Bundan önceki Gaziantep FK maçında istediğimiz oyunu oynayamamıştık. O yüzden puan kaybettik. Bugün maça iyi bir tempoyla başladık. Çok savaştık, elimizden geleni yaptık. İyi bir galibiyet aldık. Adana Demirspor iyi bir takım. Böyle bir galibiyet bizi mutlu etti. Yeni yıla böyle bir galibiyet ile girmek çok önemliydi. Ben her zaman çalışmaya ve oynamaya hazır bir oyuncuyum. Yeni yılda kupalar kaldırıp şampiyon olmak istiyoruz.”