HABERLER

25.12.2022

FUTBOL

Teknik Direktörümüz Şenol Güneş’ten Açıklamalar

“Gol yemeden üç puanı hedeflerken ikinci yarı attığımız gol ile bir puan almış olduk. Bizim için üzüntü verici. İki puan kaybettik. Rakibe göre daha iyi oynamamızın bir anlamı yok. Netice almamız gerekiyor. İlk yarıda rakibi daha az getiren ancak hücuma çıktığımızda etkili olamayan bir takımdık. İkinci yarıda savunmada beklenmeyen bir şekilde pozisyon verdik. Hata yapınca rakip gol buldu. Gol bulduktan sonra da oyun kontrolü kayboldu. Son bölümde atak yaptık ancak bu yeterli değildi. Daha istekli ve becerimizle birleştirip sonuç almamız gereken bir maçtı. Birlikte oynamadık bu da kayıp iki puana sebep oldu. Sadece kenar orta değil duran topları da kötü kullandık. Gedson attı, Nkoudou attı duran toplarda. Hepsi olumsuzdu. Ortalarımızda pas yüzdemizde düşüklük var. Nkoudou maça iyi başlamıştı ancak bizi de oyunu da bozmuş oldu. Ne olduğunu bilmiyorum rakip ile itiştiler. Ondan sonra oyundan koptu.”