Asbaşkanımız Emre Kocadağ, Dernekler ve Sosyal Tesislerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Ali Bayrak ile Vodafone Park Stadyumu ve Taraftar İlişkilerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Bilgihan Sürmen, Gaziantep Beşiktaşlılar Derneği’nin düzenlediği yemeğe katıldılar.
Yemekte; Hatay Beşiktaşlılar Derneği, Beşiktaşlı Girişimci İş Adamları ve Kadınları Derneği (BEGİKAD), Adana Beşiktaşlı İş Adamları Derneği (ABİSAD), İskenderun Beşiktaşlılar Derneği, Silivri Beşiktaşlı Taraftarlar Derneği, Malatya 1903 Beşiktaşlılar Derneği, Kahramanmaraş Beşiktaşlılar Derneği ile Antalya Beşiktaşlılar Derneği başkanları ve üyeleri de yer aldı.
Yönetim Kurulu Üyelerimiz, sıcak bir ortamda geçen yemekte dernek üyeleriyle sohbet ederek hatıra fotoğrafı çektirdiler.
HABERLER
24.12.2022
GÜNCEL HABERLER
Yönetim Kurulu Üyelerimiz Gaziantepli Beşiktaşlılarla ve Derneklerimizin Üyeleriyle Buluştu
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

