İkinci Başkanımız Engin Baltacı, Sayman Üye, Mali İşler, Finans ve IT’den Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Murat Kılıç, Kamu Kurumları ile Olan İlişkilerin Yönetilmesinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Celal Aral ile Amatör Şubeler ve Süleyman Seba Tesislerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Seyit Ateş, Ankara’da Beşiktaşlı Sanayici İş Adamları ve Yatırımcıları Derneği’nin düzenlediği yeni yıla merhaba balosuna katıldılar.
İkinci Başkanımız Engin Baltacı, baloda Kulübümüze üye olan dernek üyelerine üyelik kartlarını takdim etti.
Yönetim Kurulu Üyelerimiz, sıcak bir ortamda geçen baloda dernek üyeleriyle sohbet ederek hatıra fotoğrafı çektirdiler.
HABERLER
23.12.2022
GÜNCEL HABERLER
Yönetim Kurulu Üyelerimiz Ankaralı Beşiktaşlılarla Buluştu
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

