Beşiktaşımız, Ziraat Türkiye Kupası Son 16 Turu’nda MKE Ankaragücü ile eşleşti.
Kulübümüzü kura çekiminde temsil eden Asbaşkanımız Emre Kocadağ, eşleşmenin ardından yaptığı değerlendirmede şunları söyledi:
“Zor ya da kolay kura demek doğru olmaz. Geçen turda Şanlıurfaspor’la oynadık. Rakibimiz iyi mücadele etti. Geriye düştük, sonrasında kazandık. Tek maç usulü olduğu için rakipler her şeylerini ortaya koyuyor ve ortaya keyifli maçlar çıkıyor. MKE Ankaragücü, bir Süper Lig ekibi. Ziraat Türkiye Kupası’nı çok önemsiyoruz. Cumhuriyetimizin 100. yılında bu kupayı müzemize götürmek istiyoruz. İnşallah tur atlayan taraf oluruz. MKE Ankaragücü ile oynadığımız lig maçında tatsız olaylar yaşanmıştı. Bizler ferdi şekilde gelişen olayları camialara mal etmek istemeyiz. MKE Ankaragücü başkanı ile yönetimi o maçtan sonra üzüntülerini ifade etmişti. Biz herhangi bir sorun olacağını düşünmüyoruz. Ülkemizin kanunları, federasyonun kuralları bellidir. Beşiktaş, Türkiye’nin her yerine gider, maçını oynar ve gelir. Bu anlamda hiçbir çekincemiz yok. Dostluk içinde bir maç olacağını düşünüyoruz.”
HABERLER
23.12.2022
FUTBOL
Asbaşkanımız Emre Kocadağ’dan Ziraat Türkiye Kupası Kura Değerlendirmesi
Diğer Haberler
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00
- Futbol A Takımımızın Programı Hakkında Bilgilendirme 06.06.2026 23.23.00
- Teknik Direktörümüz Vincenzo Italiano İçin İmza Töreni Düzenlendi 06.06.2026 16.16.00

