İkinci Başkanımız Engin Baltacı, Dernekler ve Sosyal Tesislerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Ali Bayrak ile Amatör Şubeler ve Süleyman Seba Tesislerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Seyit Ateş, Ege Beşiktaşlı İş Adamları Derneği’nin sekizinci kuruluş yıl dönümü ve yeni yıla merhaba balosuna katıldılar.
Ege Beşiktaşlı İş Adamları Derneği Başkanı Mahir Kaplan, gecede yaptığı konuşmada, “3 Aralık tarihinde yapılan Divan Kurulu 3. Olağan Toplantısı’nda kıymetli Başkanımız Ahmet Nur Çebi’ye ve Yönetim Kurulu Üyelerimize yapılan haksız itham ve hakareti kınıyorum. Mustafa Kemal Atatürk’ün büyük mirası ve eseri olan cumhuriyetin bekçisiyiz. 2023 yılının tüm insanlığa; huzur, sağlık, barış ve bereket getirmesini diliyoruz” dedi.
HABERLER
16.12.2022
GÜNCEL HABERLER
Yönetim Kurulu Üyelerimiz, Egeli Beşiktaşlılarla Buluştular
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

