Başkanımız Ahmet Nur Çebi ile Teknik Direktörümüz Şenol Güneş, Siyah-beyazlılarımızın Gloria Sports Arena’da Sporting de Charleroi ile oynayacağı hazırlık maçı öncesi Isparta, Mersin ve Antalya’dan gelen taraftarlarımızla bir araya geldi.
Buluşmada, Asbaşkanımız Emre Kocadağ da yer aldı. Çebi ile Güneş, çeşitli hediyeler takdim eden ve Futbol A Takımımıza başarılar dileyen taraftarlarımızla bir süre sohbet edip daha sonra hatıra fotoğrafı çektirdi.
HABERLER
08.12.2022
GÜNCEL HABERLER
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Antalya’da Taraftarlarımızla Buluştu
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

