Beşiktaşımız, Spor Toto Süper Lig’e verilen arada hazırlıklarını, bu sabah BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Basına kapalı idman, yaklaşık 1.5 saat sürdü.Teknik Direktörümüz Şenol Güneş’in yönetiminde yapılan antrenman kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Salonda gerçekleştirilen aktivasyon çalışmasıyla başlayan idman, sahada yapılan ısınma koşuları, pas ve 5’e 2 çalışmalarıyla devam etti. Antrenman, yan top ve duran top çalışmalarıyla tamamlandı.
Siyah-beyazlılarımız, hazırlıklarına bugün saat 16.30’da yapacağı çalışmayla devam edecek.

