HABERLER

06.11.2022

KADIN FUTBOL

Seda Nur İncik: “Başaracağımızı biliyorduk”

“İki haftadır talihsiz sonuçlar alıyorduk. Şansızlıklar üzerimizdeydi. Ancak inanıyorduk, başaracağımızı biliyorduk. Tüm arkadaşlarım biliyor, hissetmiştim penaltı olacağını. Sadece penaltıyı nereye kullanırsam gol olacağını düşünüyordum. İkinci yarıda yine hissettim penaltı olacağını. İkinci penaltı da geldi. Bu sefer tersini yaptım. Ters tarafa attım topu gol oldu. Güzel oldu bizim için mutluyuz.”