Beşiktaşımız, Spor Toto Süper Lig’de Atakaş Hatayspor ile deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarını, iki günlük iznin ardından bu akşam BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Basına kapalı idman, yaklaşık 1 saat sürdü.Teknik Direktörümüz Valérien Ismaël’in yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Aktivasyon çalışmasıyla başlayan idman, koşu ve pas çalışması sonrası yapılan minyatür kale maçla tamamlandı.
Futbol A Takımımız, Atakaş Hatayspor maçının hazırlıklarına, yarın (21 Ekim) saat 11.00’de yapacağı antrenmanla devam edecek.

