Futbol A Takımımız, Spor Toto Süper Lig’de Trabzonspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, iki günlük iznin ardından bu akşam BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla başladı.
Basına kapalı idman, yaklaşık 1 saat sürdü.Teknik Direktörümüz Valérien Ismaël’in yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Aktivasyon, koşu ve pas çalışmalarıyla başlayan idman, minyatür kalede yapılan pas ve şut çalışmasıyla sona erdi.
Siyah-beyazlılarımız, Trabzonspor maçının hazırlıklarına, yarın (12 Ekim) saat 11.00 ve 13.30’da basına kapalı yapacağı çalışmalarla devam edecek.

