HABERLER

08.10.2022

FUTBOL

Josef de Souza: “Galip geldiğimiz için mutluyuz”

“Öncelikle tüm takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Böyle bir maçta kötü bir zeminde kaliteden bahsedemeyiz. Biz bugün kalbimiz ile savaştık. 2-0 olabilirdi. Daha farklı bir skor ile kazanmayı hak ettik. Galip geldiğimiz için çok mutluyuz. Her iki takım içinde kötüydü. Böyle bir sahada futbol oynamak imkansız gibi bir şey. İki takımda pas yapamadı, zemin çok kötüydü. Önemli olan kazanmaktı. İki maçtır gol yemedik bu çok önemli. Önümüzde zorlu bir Trabzonspor maçı var. Dinlenip iyi idman yapacağız ve yine aynı ruhla sahaya çıkacağız.”