Dernekler ve Sosyal Tesislerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Ali Bayrak, Vodafone Park Stadyumu ve Taraftar İlişkilerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Bilgihan Sürmen, Amatör Şubeler ve Süleyman Seba Tesislerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Seyit Ateş, Amatör Şubeler Direktörümüz Atakan Zengin ile Beşiktaş Bedensel Engelliler Spor Şubesi Komite Başkanı Elçin Kılıç’ın da izlediği maça siyah-beyazlılarımız; İlhan Tuncay, Bulut Atabey, Cafer Yumuk, Deniz Acar ve Zafer Gültekin beşiyle başladı. Müsbakanın ilk çeyreğini 14-16 geride geçen ekibimiz, ilk yarıyı 22-38 geride tamamladı. Son çeyreğe 29-54 geride giden Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımız, salondan 48-71 mağlup ayrıldı.
Siyah-beyazlılarımız, ligin ilk haftasında Gazişehir Gaziantep SK ile karşılaştı ve salondan 74-36 galip ayrıldı.
9 Ekim Pazar günü Süleyman Seba Spor Salonu’nda oynanacak maç saat 17.00’de başlayacak.
Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımımız, Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi’nin ikinci haftasında Galatasaray ile karşılaşacak.
Süleyman Seba Spor Salonu
09 EKİM 2022 17.00