HABERLER

03.10.2022

FUTBOL

Bitexen Giresunspor Maçı Hazırlıkları Başladı

Futbol A Takımımız, Spor Toto Süper Lig’de deplasmanda Bitexen Giresunspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, bu sabah BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla başladı.

Basına kapalı idman, yaklaşık 1 saat sürdü.

Teknik Direktörümüz Valérien Ismaël’in yönetiminde yapılan antrenman; dinlenme, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Dünkü maçta oynayan oyuncularımız, rejenerasyon idmanıyla günü tamamladılar. Diğer futbolcularımız, aktivasyon çalışması yaparak başladıkları idmanı, pas ve dar alanda çift kale maç oynayarak noktaladılar.

Siyah-beyazlılarımız, Bitexen Giresunspor maçının hazırlıklarına, bir günlük iznin ardından 5 Ekim Çarşamba günü saat 11.00’de basına kapalı yapacağı antrenmanla devam edecek.