Futbol A Takımımız, Spor Toto Süper Lig’de İstanbulspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, bugün BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla ara vermeden başladı.
Basına kapalı idman, yaklaşık bir saat sürdü.Teknik Direktörümüz Valérien Ismaël’in yönetiminde yapılan antrenman; dinlenme, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Dünkü maçta oynayan futbolcularımız, salonda rejenerasyon çalışması yaparak günü tamamladılar. Diğer oyuncularımızın aktivasyon çalışması yaparak başladıkları idman, 5’e 2 sonrası dar alanda oynanan çfit kale taktik maçıyla sona erdi.
Siyah-beyazlılarımız, İstanbulspor maçının hazırlıklarına, yarın (14 Eylül) saat 17.00’de basına kapalı yapacağı idmanla devam edecek.

