Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Vodafone Park’taki makamında Süper Atletizm Ligi’nde Türkiye Üçüncüsü olan Atletizm Takımımızın sporcularıyla bir araya geldi.
Buluşmada; Amatör Şubeler ve Süleyman Seba Tesislerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Seyit Ateş, Amatör Şubeler Direktörümüz Atakan Zengin, Atletizm Şube Sorumlumuz Ömer Aras ile Antrenörümüz İlyas Aras da yer aldı.
Çebi, katıldıkları şampiyonada kupa kazanan sporcularımızı kutladı ve başarılarının devamını diledi.
HABERLER
07.09.2022
GÜNCEL HABERLER
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Atletizm Takımımızın Sporcularıyla Bir Araya Geldi
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

