HABERLER

30.08.2022

FUTBOL

MKE Ankaragücü Maçı Hazırlıkları Başladı

Futbol A Takımımız, Spor Toto Süper Lig’de MKE Ankaragücü ile deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarına, bu sabah yaptığı antrenmanla başladı.

Basına kapalı idman, yaklaşık bir saat sürdü.

Teknik Direktörümüz Valérien Ismaël’in yönetiminde yapılan antrenman; dinlenme, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Dünkü maçta oynayan oyuncularımız, rejenerasyon idmanıyla günü tamamladılar. Diğer futbolcularımız, aktivasyon çalışması yaparak başladıkları idmanı, pas ve dar alanda çift kale maç oynayarak noktaladılar.

Beşiktaşımız, MKE Ankaragücü ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, bir günlük iznin ardından 1 Eylül Perşembe günü saat 17.00’de yapacağı antrenmanla devam edecek.