Amatör Şubeler ve Süleyman Seba Tesislerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Seyit Ateş, en büyük hayali Beşiktaşımızın maçını izlemek olan engelli taraftarımız Melih İpçioğlu ile ailesini Vodafone Park’ta ağırladı.
Ateş, sıcak bir ortamda gerçekleşen buluşmada, Melih İpçioğlu ve ebeveynleri Meral-Mehmet İpçioğlu çiftiyle bir süre sohbet etti ve hatıra fotoğrafı çektirdi.
Melih İpçioğlu, ailesiyle birlikte Futbol A Takımımızın Vodafone Park’ta Demir Grup Sivasspor ile oynayacağı maçı tribünde izleyerek en büyük hayalini gerçekleştirmiş olacak.
HABERLER
29.08.2022
GÜNCEL HABERLER
Yönetim Kurulu Üyemiz Seyit Ateş, Engelli Taraftarımız Melih İpçioğlu’nun Hayalini Gerçekleştirmesine Yardımcı Oldu
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

