Başkanımız Ahmet Nur Çebi; Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu ile Hazine ve Maliye Bakanı Dr. Nureddin Nebati’nin ev sahipliğinde Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Büyükekşi ve Yönetim Kurulu Üyeleri ile Kulüpler Birliği Vakfı Başkanı Ali Koç ve vakıf üyesi Süper Lig kulüplerinin başkanlarının katılımıyla gerçekleştirilen toplantıya katıldı.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi ile İkinci Başkanımız Engin Baltacı, toplantının ardından Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Büyükekşi ve Yönetim Kurulu Üyeleri ile Kulüpler Birliği Vakfı Başkanı Ali Koç ve vakıf üyesi Süper Lig kulüplerinin başkanlarını Vodafone Park’ta bulunan White Pepper Restoran’da düzenledikleri dostluk yemeğinde ağırladılar.
Çebi, sıcak bir ortamda gerçekleşen yemekte, Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Büyükekşi ile Kulüpler Birliği Vakfı Başkanı Ali Koç ve vakıf üyesi Süper Lig kulüplerinin başkanlarıyla görüş alışverişinde bulundu.
HABERLER
03.08.2022
GÜNCEL HABERLER
Kulübümüzden TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi ile Kulüpler Birliği Vakfı Üyesi Kulüplerin Başkanlarına Dostluk Yemeği
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

