Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Kulübümüzün 29 Mayıs 2022 tarihinde gerçekleştirilen Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı’nda Denetim Kurulu Başkanlığına seçilen Gökhan Tiryaki ve kurul üyeleriyle Vodafone Park’ta bir araya geldi.
İkinci Başkanımız Engin Baltacı, Genel Sekreter, Sponsorluk ve Pazarlama, İnsan Kaynakları ve İdari İşlerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Mehtap Mutluşan Ferah ile Kartal Yuvası ve Yerel Yönetim İlişkilerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Umut Şenol da buluşmada yer aldılar.
Çebi, sıcak bir ortamda gerçekleşen buluşmada Denetim Kurulumuzun Başkanı Gökhan Tiryaki ile kurul üyelerine çalışmalarında başarılar diledi.
HABERLER
17.06.2022
GÜNCEL HABERLER
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Denetim Kurulumuzun Başkanı Gökhan Tiryaki ve Üyeleriyle Bir Araya Geldi
Diğer Haberler
- BJK Plaza Gayrimenkul Yatırımcı Buluşması Yapıldı 24.06.2026 20.09.00
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00

