Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Elit U-17 Gelişim Ligi’nde şampiyon olan U-17 Akademi Takımımızın teknik ekibi ve sporcularıyla Vodafone Park’ta bir araya geldi.
Buluşmada; İkinci Başkanımız Engin Baltacı, Asbaşkanımız Serhan Çetinsaya, Genel Sekreter, Sponsorluklar ve Pazarlama, İnsan Kaynakları ve İdari İşlerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Mehtap Mutluşan Ferah, Vodafone Park Stadyumu ve Taraftar İlişkilerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Bilgihan Sürmen, Futbol Akademisi ve Kadın Futboldan Sorumlu Futbol A.Ş. Yönetim Kurulu Üyemiz Fırat Fidan ile Futbol Akademisi Gençlik Gelişim Teknik Sorumlumuz Mehmet Ekşi de yer aldılar.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi ile Yönetim Kurulu Üyelerimiz, şampiyonluk kupasının da bulunduğu buluşmada, U-17 Akademi Takımımızın teknik ekibi ile sporcularını kutladı ve başarılarının devamını diledi.
HABERLER
13.06.2022
GÜNCEL HABERLER
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Şampiyon U-17 Akademi Takımımızla Bir Araya Geldi
Diğer Haberler
- BJK Plaza Gayrimenkul Yatırımcı Buluşması Yapıldı 24.06.2026 20.09.00
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00

