HABERLER

04.06.2022

FUTBOL AKADEMİ

Başkanımız Ahmet Nur Çebi, U-19 Akademi Takımımızın Maçını İzledi

Başkanımız Ahmet Nur Çebi, İkinci Başkanımız Engin Baltacı, Eski Yönetim Kurulu Üyemiz Fırat Fidan ile Futbol Akademisi Gençlik Gelişim Teknik Sorumlumuz Mehmet Ekşi, U-19 Akademi Takımımızın BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde Galatasaray ile oynadığı müsabakayı izledi.

Çebi, takımımızın 2-0 galibiyetiyle sonuçlanan maçın ardından teknik ekibimizi ve sporcularımızı kutladı.