Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün, Samsun’da başlattığı istiklal mücadelesi, dört yıl sonra zaferle sonuçlanarak, ebediyete kadar dimdik ayakta duracak Cumhuriyetimizin ilanı ile taçlanmıştır.
19 Mayıs’ı Türkiye’ye armağan eden, en büyük Beşiktaşlı Atatürk’tür; 19 Mayıs’ı, Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’na dönüştürmek ise bir Beşiktaş zaferidir.
Kurucularımızdan Ahmet Fetgeri Aşeni'nin 1935 yılında kulübümüz adına yaptığı önerinin kanunlaşması sonrasında “19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı” büyük bir coşkuyla ve gururla nesilden nesile kutlanmaya devam etmektedir.
Cumhuriyetimizin istikbali olan gençlerimiz başta olmak üzere tüm vatandaşlarımızın 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutluyor, korumak ve yüceltmek üzere bizlere emanet edilen Cumhuriyetimizin kurucusu Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk ile silah arkadaşlarını saygıyla ve minnetle anıyorum.
Ahmet Nur ÇEBİ
Beşiktaş JK Başkanı
HABERLER
19.05.2022
KULÜP AÇIKLAMALARI
Başkanımız Ahmet Nur Çebi’nin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Mesajı
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Toplantısı 4 Temmuz Cumartesi Günü Yapılacak 19.06.2026 19.16.00
- Kulübümüz, UEFA Kulüp Finansal Kontrol Organı Uyum Anlaşması Sürecini Başarıyla Tamamladı 17.06.2026 18.31.00
- Fenerbahçe SK Başkanlığına Seçilen Aziz Yıldırım'ı Tebrik Ederiz 07.06.2026 22.38.00
- Vincenzo Italiano ile Görüşmelere Başlandı 05.06.2026 15.15.00
- Kulübümüzden Açıklama 31.05.2026 20.09.00

