HABERLER

15.05.2022

FUTBOL

Kenan Karaman: “Elimden geleni yaptım”

“Zor bir maçtı. Takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Dokuz kişi mücadele etmek kolay değil. Bugün iyi bir karakter ortaya koyduk. İlk yarıda bulduğumuz iki gol bizi rahatlattı. Bu formanın ruhunu sahaya yansıtmamız lazım. Gelecek sene bambaşka bir Beşiktaş göstermeliyiz. Bu maçta hocamın oynattığı pozisyonda elimden geleni yapmaya çalıştım. Her zaman oynamaya hazırım.”