HABERLER
14.05.2022
KADIN FUTBOL
Didem Karagenç: “Güzel bir sezon geçiriyoruz”
“Güzel bir sezon geçiriyoruz. Sezonun geri kalanı istediğimiz gibi geçti 104 gol attık. Önce Konak Belediye Spor ile oynayacağız. İkinci maçı kendi stadımızda oynayacağız bu bizi çok heyecanlandırıyor. Umarım ilk maçı alıp turu geçip yarı finali de kazanıp en son finalde şampiyon olmak istiyoruz. Beşiktaş her zaman öncü kulüp oldu. Atletico Madrid ile yaptığımız maçta da rekoru kırmıştık. Umarım iki hafta sonra oynayacağımız Konak Belediye Spor maçında da taraftarlarımız bizi yalnız bırakmaz ve yine rekor kırarız. Vodafone Park’ta maç oynamak her futbolcunun hayalidir. Benim hayalim Atletico Madrid maçında gerçek olmuştu. Vodafone Park’ta çeyrek finalde oynamak, bir lig müsabakasında oynamak kadın futbolu açısından tarihi anlardan biridir.”
Diğer Haberler
- Kadın Futbol Takımımızın Yabancı Sporcularına Milli Davet 25.05.2026 12.58.00
- Kadın Futbol Takımımızın Sporcularına Milli Davet 22.05.2026 19.56.00
- Prolift Giresun Sanayispor:0 Beşiktaş:6 21.05.2026 14.54.00
- Kaptanımız Didem Karagenç 300. Maçına Çıktı 21.05.2026 13.50.00
- Kadın Futbol Takımımızın Sporcularına Milli Davet 18.05.2026 13.22.00

