HABERLER

04.05.2022

FUTBOL

Fenerbahçe Maçı Hazırlıkları Başladı

Beşiktaşımız, Spor Toto Süper Lig’de Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, iki günlük iznin ardından bu akşam BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla başladı.

Basına kapalı çalışma, bir saat sürdü.

Teknik Direktörümüz Valérien Ismaël’in yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. İdman; ısınma koşuları, istasyon koşuları ve stretching çalışmasıyla başladı. İki grup halinde top kontrolü ve pas çalışmaları yapıldı. Antrenman, minyatür kale maç sonrası yapılan şut çalışmasıyla tamamlandı.

Siyah-beyazlılarımız, Fenerbahçe maçının hazırlıklarına, yarın (5 Mayıs) saat 11.00’de yapacağı antrenmanla devam edecek.